Chciałbyś wypromować swoją wytwórnie? Zgłoś się do nas!

Teledysk “Możesz więcej” stworzony przez 6 młodych raperów

Za nami finał konkursu Gaminate Rap, którego pomysłodawcami były Agencja VYRAL oraz marka Gaminate. Stał się on szansą dla młodych raperów, którzy nie są jeszcze zakontraktowani przez żaden label, ale podążają za swoją pasją i walczą o spełnienie marzeń . W konkursie wystarczyło dograć własną zwrotkę do utworu, który stworzył Hajper, ambasador marki Gaminate, w ten sposób 5 osób wygrało po tysiaku i wzięło udział w profesjonalnym teledysku.

Wideo z konkursowym utworem krążące na TikToku osiągnęło zawrotną liczbę 2,5 mln wyświetleń. Jury konkursu stanęło przed nie lada wyzwaniem, aby spośród 135 nadesłanych zgłoszeń wybrać 5 zwycięskich twórców: k0o0t, postpone, hubinafali, Skarick i SHIRO – to raperzy, o których z pewnością usłyszycie jeszcze nie raz. Oprócz możliwości nagrania świetnego kawałka, ekipa została zakontraktowana przez nowy label Horo.one, który razem z najlepszą piątką wyprodukuje nowe kawałki na tegoroczne wakacje.

Oprócz tysiaka w kieszeni młodzi artyści zdobyli bilet do sławy. Wygrana w konkursie umożliwiła im stworzenie razem z Hajperem utworu Gaminate – Możesz Więcej, który możecie zobaczyć poniżej.

“Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym i ambitnym twórcom, przestrzeni do zaistnienia w świecie muzyki. Pierwsza edycja projektu Gaminate Rap była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Okazuje się że w Polsce jest bardzo dużo utalentowanych ludzi, którzy tylko czekają na swój moment sławy” wspomina Robert Samaruk, Co-Founder Gaming Supplements Sp. z o.o. właściciela marki Gaminate

Konkurs stał się częścią kampanii promocyjnej nowego smaku Gaminate “RAP” – RASPBERRY, APPLE, PITAHAYA, który w orzeźwiającym mixie łączy dwa światy – muzyki i gamingu.

“Pierwsza edycja Gaminate Rap przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony użytkowników TikTok przełożyło się świetne wyniki kampanii reklamowej. Dzięki tak dużemu zaangażowaniu uczestników, mogliśmy przygotować dla klienta piosenkę i teledysk najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne edycje i projekty wspólnie z Gaminate, będą mieć jeszcze większy impact wśród młodzieży z Generacji Z.” – mówi Jakub Lużyński, Brand Manager VYRAL.

Za produkcję klipu i konkursu odpowiedzialna jest Agencja VYRAL.

Credits:

Camera & Edit – Gleb Albovsky

Producer & Grillman – Mateusz “Hax” Ogonowski

Line Producer – Kasia Nowakowska

Cars & Cool Driver – Vasyl Gevko

Money Seeker – Kuba Lużyński

Godfather – Daniel Piątek

Music & Label – Horo.one

Mix/Master – Mix/Master – Robscire

Starring

Mateusz “HAJPER” Turek

Oskar “Skarick” Kopaczewski

Paweł “postpone” Żukowski

Krystian “k0o0t” Gręda

Nikodem “SHIRO” Zasiadko

Hubert “hubinafali” Falkiewicz

Agata Gozdek –  @__agatix

Matylda Krzewska – @taka_lala

Klaudia Szymańska – @Szymanska7871

Produced by VYRAL